dma dla ide w 2.2.21

Tomasz Buziak uho w apmnet.one.pl
Sob, 31 Sie 2002, 13:35:41 CEST

> Czyżby ktoś wziął patche na IDE z kernela 2.4.19??? Jakiś tydzień temu
> pisałem o podobnym zachowaniu (nie całkiem, ale efekt podobny) dysku WD
> Caviar 60GB na kontrolerze HPT 372 na tym kernelu. Wiem, że nie ten sam
> sprzęt, ale jakoś tak mi się skojarzyło...

prubowalem tak jak podpowiedziales we wczesnejszym poscie, zeby zachaszowac
jedna linijke w driverze dla htp366, ale tez jest ten sam zwis detekcji i daje
dma disable dla wszystkich dyskow...

nie wiem co dalej moglbym zrobic, narazie mam stare jajko, chyba pozostaje
tylko czekac do nowej wersji !!!!