Jak WYŁĄCZYĆ framebuffer z poziomu parametru jądra?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Gru 2002, 00:50:51 CET

Dnia sob 30. listopad 2002 23:29, Grzegorz Godlewski napisał:
> * Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> [021130 15:26]:
>
> linux/Documentation/svga.txt

Patrzyłem w plikach w linux/Documentation/fb/* ale nie znalazłem. Zaraz
czytam, co sugerujesz. Dzięki.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537