Luxi Sans 10 ???? (gimp 1.3 i inne programy)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 1 Gru 2002, 01:10:33 CET

On Sun, 1 Dec 2002 00:53:14 +0100
Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> wrote:

> hej
> skompilowałem gimpa 1.3 i on wymaga fontu Luxi Sans 10
> wykryłem, że to pochodzi z /etc/fonts.
> tylko skąd wziąść te fonty których to badziewie wymaga?
> albo mi się wydaje albo ich w pld nie ma.

jest coś takiego jak webfonts microsoftu, jest free ale z ograniczeniami. w
dodatku jakieś exe ;| I w tym własnie jest Luxi i inne wynalazki ;)

A'propos domyślam się że chodzi o gnoma z XFt2. Czy są pliterki? Bo mój
openbox (wm) za cholere nie chce pliterek wyświetlać (też Xft2)

Czy ma to związek z /etc/fonts i /usr/share/fonts/*/fonts-cache-1 ?
Nie moge sobie z tym poradzić. Any hints? U mie pola charset= są puste, jak
coś tam wstawie to wywraca xft.

pozdr.

[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]