KDE 3.1 i i18n :-)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Nie, 1 Gru 2002, 01:15:25 CET

Michal Kochanowicz (Sunday 01 of December 2002 00:20):
> W przypadku KDE raczej tak... branch ten istniał ponieważ kloczek
> sprzeciwiał się KDE3 w PLD-1.0.
Branch ten istnial, czas przeszly jest tu dobrze uzyty. Odkad kloczek
wprowadzil kde3 do ra funkcja tego brancha zmienila sie na taka,  na jaka
wskazuje jego nazwa, nonsensem byloby twierdzic ze jest inaczej.

Odnosnie upgradu, to w sumie ja zawsze mam zaufanie do osoby zmieniajacej
speca, niemniej nigdy nie robie upgradu jesli nie obejrze tych zmian,
przynajmniej pobieznie.

Ogolnie ten wasz konflikt mi sie nie podoba, rozpamietywanie kto zaczal itp.
to jest dosyc dziecinne, wolalbym prosto:
- ja zrobilem zle tu, tu i tu, przepraszam
- a ja tu, tu i tu i tez przepraszam
I koneic sporu, ktory na pewno nie sluzy temu zeby kde w PLD lepiej dzialalo,
prosze :)
--
Piotr Szymanski