Luxi Sans 10 ???? (gimp 1.3 i inne programy)

Nie, 1 Gru 2002, 15:28:04 CET

On Sun, 1 Dec 2002, Hubert depesz Lubaczewski wrote:

> hej
> skompilowałem gimpa 1.3 i on wymaga fontu Luxi Sans 10
> wykryłem, że to pochodzi z /etc/fonts.
> tylko skąd wziąść te fonty których to badziewie wymaga?
> albo mi się wydaje albo ich w pld nie ma.

W wielu skrypatch czy pluginach są powipisywne na hama ścieżki które nie
są relokowane. Są tam nazwy ktekstur, gradientów czy właśnie fontów które
mogą nie być obecne w zasobach.

IMHO nalezałoby wpisać jako tekstuty czy font domyslny w tych skryptach
czy pluiginach jakąś wszedzie taka samą wartość. W przypadku wyboru
tekstur czy gradientów też jest często bałagan bo zamiast używania
specjalnego okienka dialopgowego używane jest zwykłe pzreglądanie katalogu
z plikami.

Tej klasy szczegóły też należałoby poporawiac w gimpie. Powidziałbym że
tego typu detale są IMHO główną zawalidroga dla gimpa do tego żeby ten
program był częściej używany.

kloczek