Instalacja na FastTrack 133

Marcin alchemist w op.pl
Pon, 2 Gru 2002, 13:07:30 CET

Witam

Mam komputer z FT 133 (PDC-20276) wbudowanym w płytę główną i podpiętym do
niego jednym dyskiem. Chciałbym zainstalować na tym dysku PLD (w chwili
obecnej jest tam WinME i RH 7.3 a PLD ma być w miejsce RH), niestety
instalator PLD nie wydzi w tym komputerze kontrolera FT i nie wiem jakich
magicznych zaklęć mam użyć żeby zobaczył dysk.
BTW RH widzi go jako /dev/sda.

Marcin

PS w instalatorze próbowałem wybrać coś z kontrolerów SCSI ale bezskutecznie
fdisk nie widzi żadnych dysków (no poza CD-ROMem) i dodatkowych kontrolerów.
BTW mam dyskietkę z driverami od Promise do tego kontrolera dla RH 7.x ale
nie wiem jak jej użyć dla PLD.