problemy: 8139too i pcmcia

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 2 Gru 2002, 14:55:52 CET

Witam!

   Dostałem nową karte PCMCIA opartą o chip realteka. Niestety
uruchomienie jej w PLD nie jest trywialne. Kumpel, od którego tą karte
dostałem, mówił, że pod RH 7.1 wsadził kartę i ruszyła bez żadnych czarów.

   Ra aktualne, jądro 2.2.22 też aktualne z Ra. Cardmgr standardowo nie
chciał rozpoznać karty, więc wpisałem w /etc/pcmcia/config odpowiednie
zaklęcia i karta zaczęła być wykrywana. Niestety okazało się, że na
sterowniku 8139too z jądra 2.2.22 karta nie działa - nawet po ręcznym
załadowaniu modułu.

   Spróbowałem 2.4.19 z Ra+2.4.19. Karta poszła, ale cardmgr przestał
wykrywać kartę. Próbowałem już różnych zaklęć z /etc/pcmcia/config i nic
(bazowałem na FAQ od pcmcia-cs). Teraz muszę za każdym razem ładować
moduł 8139too ręcznie.

   Mam kilka pytań:

1. Czy w jądrze 2.4 zmieniła się obsługa kart pcmcia na tyle, że cardmgr
przestał wykrywać karty?

2. Czy jest szansa na wrzucenie sterownika realteka z jądra 2.4 do 2.2.
Wróciłbym do 2.2 i miałbym spokój.

3. A może da się to inaczej rozwiązać?

--
Robert Grabowski