Instalacja na FastTrack 133

Pon, 2 Gru 2002, 23:15:13 CET

On Mon, 2 Dec 2002, Adam Gapiński wrote:
[..]
> ide: Assuming 33MHz system bus speed for PIO modes; override with idebus=xx
> PDC20276: IDE controller on PCI bus 00 dev 78
> PDC20276: chipset revision 1
> ide: Skipping Promise RAID controller.
>
> czyli - nie działa, ale jest widziany???

Dokładnie tak jak jest na razie u mnie :)

Tak swoja droga to nadziałem sie na głupiego byka w BIOS do FT. W trakcie
nafigowania w miedzymordziu do tegoż wciśnięcie tab powioduje zwis
natwardo .. i jakoś obecność tego typu byków w czymś takim osłabai moje
pozytywne nastawienie do tego co potencjalnie mogę się spodziewać od
poprawnej obsługi tego kontrolera :>

kloczek