Instalacja na FastTrack 133

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 2 Gru 2002, 23:44:48 CET

Dnia pon 2. grudzień 2002 23:15, Tomasz Kłoczko napisał:
<...>
> Tak swoja droga to nadziałem sie na głupiego byka w BIOS do FT. W trakcie
> nafigowania w miedzymordziu do tegoż wciśnięcie tab powioduje zwis
> natwardo .. i jakoś obecność tego typu byków w czymś takim osłabai moje
> pozytywne nastawienie do tego co potencjalnie mogę się spodziewać od
> poprawnej obsługi tego kontrolera :>

u mnie nie ma tego problemu - płyta GigaByte 7VRXP z wbudowanym FT
fajny ficzer - możliwość używania w trybie raid bądź ATA - tego używam,
bo interesuje mnie tylko możliwość używania dodatkowego kontrolera,
a nie raida. W Biosie FT (po przełączeniu w tryb RAID) żadnych zwisów
(szlałaem TABem i nic...)
jakby co podaję wersje BIOS:
ATA: MBUltra133 (PDC 20276) - ver. 2.20.1020.13
RAID: MBFastTrack (tm) "Lite" - ver. 2.00.0.20

--
pozdrawka
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl