Instalacja na FastTrack 133

Marcin alchemist w op.pl
Wto, 3 Gru 2002, 07:34:21 CET

> Też mam coś takiego pod bokiem i włąsnie walcze z backportem sterownika z
> 2.4. Obecny instalator oparty o kernel 2.2 nie obsługuje tego.

Instalator z kernelem 2.4.18 też nie znajduje żadnych kontrolerów RAID.
Chyba dzisiaj rozbiorę blaszaka i przepnę dysk do normalnego kontrolera
chyba, że da się zyczarować inną magiczną dyskietkę z Waszego serwera ftp z
dodatkową obsługą PDC-20276. BTW mostek południowy w tej płycie to VT8233A
(376 BGA) i przez to "A" RedHat (a poprzednio Slack) piszą o nieznanym
kontrolerze i proponują kontakt AFAIR z V. Pavlikiem z Pragi ;-))

Marcin