Instalacja na FastTrack 133

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Wto, 3 Gru 2002, 10:44:36 CET

Onego dnia Tuesday, December 03, 2002 7:43 AM [GMT+0100=CET],
Marcin <alchemist w op.pl> wklepał(a):
> Zainstalowałeś PLD na dysku podpiętym do tego kontrolera czy tylko
> masz go dodatkowo zamontowany a system startuje z normalnego
> kontrolera?

dokładnie tak - system na dysku ATA, a drugi dysk na FT, ale niestety
jajko 2.2.22 z PLD go nie widzi

> PS 2. Nienawidzę OE (muszę ręcznie poprawiać jego "ułatwienia") ale
> nie potrafię zainstalować PLD na żadnym kompie - chyba mam pecha :-((

http://www.oe.it-faq.pl/

pozdrawiam
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl