Głupota...

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 3 Gru 2002, 10:52:23 CET

Dnia Tue, 3 Dec 2002 09:59:50 +0100
"Andrzej @Wid" <awid w poczta.onet.pl> naszkrobał:

> ale dalej próba instalacji poldka kończy się:
>
> # rpm -ivh poldek_0.18-3*
> błąd: niespełnione zależności:
>         librpm.so.0   jest wymagany przez poldek-0.18-3
>         librpmio.so.0   jest wymagany przez poldek-0.18-3
>
> I co teraz ?

A bierzesz poldka z nest ? tam jest 0.18-4 ztcp, pozatym ja zauważyłem
że rpm-4.1-7 bodajrze nie trafi starszych paczek z Ra, tylko swoje ;/
Przy próbie instalacji paczki z ra "staje", można go tylko Ctrl+Z a
potem kill -9 % :/

--
+---------------------[ mailto: admin w wombb.edu.pl ]-+
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |