OT: postgresql vs. M$ SQL ??

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 3 Gru 2002, 13:26:30 CET

On Fri, 29 Nov 2002 11:03:17 +0100
Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> wrote:

> [...]

Przepraszam za krypto reklamę i trochę za późną odpowiedź ale z tego co wiem
to Cyber Serwis (z)robił taką migrację z mssql -> postgresql

pomęcz o to Cezarego Cichckiego (od niego o tym wiem)

Pozdrawiam
Grzegorz