Nagrywanie powyżej 703MB (80 min) na CD-R

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 3 Gru 2002, 17:45:28 CET

Daniel Mróz wrote:

> Uuuuuuuuu..... Wstydz sie..... Takie pytania na tej grupie zadajesz?
> Czyzby `man cdrecord' nie dzialal? ;>

cdrecord to wiadomo, z opcją -dao. Ale co ta wiedza pomaga w przypadku xcdroast?

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza