Lptopy i monitorowanie baterii.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 3 Gru 2002, 23:23:01 CET

On Sat, 23 Nov 2002, Marcin Kurzyna wrote:

> Zgadzam się :)

> Dotąd identycznie...

> ...a tu tak:
> Bus Mastering Activity:  ffffffff
> C-State Utilization:     C1[90] C2[5623] C3[18]

A u mnie ten plik to /proc/acpi/processor/CPU0/power i wyglada tak:

active state:            C2
default state:           C1
bus master activity:     00000000
states:
    C1:                  promotion[C2] demotion[--] latency[000]
							usage[00003970]
   *C2:                  promotion[--] demotion[C1] latency[090]
							usage[00187754]
    C3:                  <not supported>

I Szczeze mowiac nie mam pojecia co to jest i co mogl bym z tym zrobic.
Z punktu widzenia napisanego przezemnie programu nie
jest to bardzo istotne. Chociaz przyanaje ze jesli ktos potrafi mi to
objasnic to bede wdzieczny. Istotny jest plik throttling i pliki stanu
baterii. No chyba ze chcecie miec daemona ktory tylko trottliguje ( to nie
jest wielka modyfikacja). Tak proforma przypominam, ze uzywam ACPI ver.
20020918. i w katalogu /proc/acpi/processor/CPU0/ sa pliki:
info  limit  performance  power  throttling. Przy okazji jesli ktos wie do
czego sa pliki /proc/acpi/sleep, /proc/acpi/alarm i jak sie nimi
poslugiwac to prosze o info.
Pozdrowka
Grze$!?

> Pozdrawiam,
> Marcin.
>
> ps. tak jak ktoś już tu powiedział; mój bios też sam potrafi :) (w miarę
> :P )

> http://lists.pld.org.pl/

Pozdrowka
Grze$!?