FECN

Pawel P. Kaszynski pawel w euroitech.com
Śro, 4 Gru 2002, 17:02:51 CET

Dnia śro 4. grudzień 2002 13:55, Arkadiusz Chomicki napisał:
> [...]
Twój router brzegowy się przytyka. Biedaczek, nie może dać z siebie tyle ile
byś od niego chciał.

> p.s. A dzis to wogóle mam tylko 50% łącza
> może lepiej być napisał co to jest i do czego służy
Przepraszam za pisanie nie na temat, ale:
Cóż u mnie było od poniedziałku było tylko 10% i ani grama więcej. Mimo, że do
niedzieli wykorzystane było całe pasmo. W POLPAKu stwierdzili, że co się
czepiamy - przecież CIR jest i powininniśmy siedzieć cicho. Szef zadzwonił w
końcu do swojego kumpla (sam pracował kiedyś w CST) - ten zaczął mu czytać
notatkę na temat zgłoszenia napisaną przez jednego z jego pracowników, ale
nie skończył. Grunt, że po 2 godzinach łacze zaczęło działać jak dawniej.

		Paweł