alsasound

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 4 Gru 2002, 19:46:26 CET

On Wed, Dec 04, 2002 at 06:48:59PM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Alsa 0.5, ale coś tu śmierdzi :)
> Jak jest alsasound detect to powinno to grać po instalacji, przecież
> paczka powinna być kompleksowa i wszystkie opcje działać muszą.

Wytnij ten fragment z /etc/rc.d/init.d/alsasound odpowiedzialny za detect
i będziesz miał spokój, że coś nie działa.
W nowej alsasound tej z alsy, a nie z PLD w ogóle tego nie ma.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!