FECN

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 4 Gru 2002, 22:32:20 CET

On Wed, 4 Dec 2002, Arkadiusz Chomicki wrote:

> ciekawe pytanie
> szczerze mowiac to straszne jest to łącze
> niby mam 2M a nie moge przekroczyć 75%
> SZUKAM PRZYCZYNY

To nie jest przyczyna :))

Przyczyna jest przypchanie routera brzegowego o czym Cie (z minimalnym
wyprzedzeniem) uprzedza ustawiajac flage FECN (zebys np. mogl zareagowac i
wstrzymal transmisje mniej wazne a zachowal wazne). W praktyce sie tego
nie wykorzystuje (a na 99.99 % nie przy pomocy Linuksa).

A tak przy okazji (i tu forward na pld-devel-pl) to moze wrzucic do
dystrybucyjnego kernela drivery do cycladesa ??

Na dystrybucyjne zrodla (znaczy mowie o 2.4.19 z people/jack) patch sie
naklada bez problemow. Niestety sam modul nie moze byc dokompilowany bo
ingeruje m.in. w hdlc.o i to co wedruje do bzImage'a.

Zrodelka sa tutaj :
ftp://ftp.cyclades.com/pub/cyclades/pc300/linux/pc300-3.4.7.tar.gz

pozdrawiam,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl