RPM'y - jak przeinstalowac wszystko

JaspEr jasper w cidernet.pl
Śro, 4 Gru 2002, 23:07:51 CET

witam

niedawno przejąłem serwer z PLD na pokładzie, ale pojawił się problem
poldek i rpm były tak skonfigurowane, żeby nie była instalowana
dokumentacja:
/etc/rpm/macros
%_excludedocs 1

/etc/poldek.conf
rpmdef	= _excludedocs 1

do tej pory używałem Debiana i rpm jest mi dosyc obcy
a do tego zauważyłem, że pewne domyślne ustawienia są w PLD odmienne niż
w Debianie. Niestety nie mogłem się posiłkować dokumentacją, gdyż jej
nie było, ale ściąganie wszystkich pakietów po kolei a potem:
rpm -i --replacepkgs --allfiles *.rpm
nie bardzo mi odpowiada, więc ślę pytanie:

Jak to zrobić automatycznie (najlepiej przy użyciu poldka)?

dodam, że brakowało też u mnie manuali (np.: do rpm'a)
kilka paczek przeinstalowałem w opisany powyżej sposób

proszę o jakieś linki, dokumenty, które to opisują, cokolwiek

PLD Linux Ra

--