i następne

WK sprawki w wp.pl
Nie, 8 Gru 2002, 21:07:34 CET

Próbowałem gnome (WMaker jest best, ale zachciało mi się ikonek na
desktopie, a kde za mocno "szumi" w systemie - zakłóca tv).
Problemy mam takie:
1) w 1.4 gnom traktuje aktywatory na desce jak zwykłe pliki (chociaż
identyfikuje jako aktywatory właśnie) i chce otwierać.
2) W 2.1 wyskakują błędy typu can not load cd.png (gnome-cd)
albo błędy z Gconfem (przy próbie ustawienia motywu - napiszę jutro
dokładnie, bo to na innej partycji).
3) Dla 1.4 ustawiłem enlightenment jako managera.
Niestety zgubił swoje menu i ani razem z gn ani odpalony osobno nie
znajduje!

Może to ma znaczenie, że używam kdm?

Fajnie się pisze. Pozdrawiam
Wiesiek