Lptopy i monitorowanie baterii.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 5 Gru 2002, 12:09:21 CET

On Thu, 5 Dec 2002, Marcin Kurzyna wrote:

> Dokładnie to jest tak:
>
> acpi/
>   button/
>    lid/
>    power/
>    sleep/
>   event
>
> I to wsio, nie mam żadnego acpi/processor :)
> Może brak mi jakiś modułów; czego to wymaga to spróbuję załadować.

Wyglada to tak jak bys mialtylko modul button. Brakuje processor i
battery. Sprawdz czy wogule je skompilowales.

> Jajko jest z people/jack 2.4.19-2.8 niezmieniane, aczkolwiek

Ja mam 2.4.19 generic + laty i niestety nie wiem dokladnie co jest w
dystrybucyjnym.

> przekompilowane do moich potrzeb.
>
> # rpm -qa | grep acpi
> acpid-1.0.1-3
acpid to jest daemon ktory wykorzystuje /proc/acpi/event do
przechwytywania zdarzen i wykonywania zwiazanych z nimi polecen. Ja
pytalem o wersje acpi support w jaju (cat /proc/acpi/info). A na
marginesie acpid tez sie bardzo przyda.

Pozdrowka
Grze$!?