Re[8]: Głupota...

HUNTER pkowal w kk.kalisz.pl
Czw, 5 Gru 2002, 22:38:17 CET

Cze Jacek,

5 grudnia 2002, 14:02, you wrote:

> Ciekawe ile spacji itp. ktoś musiał dodać/odjąć, żeby tak wyszło. I za
> którym razem mu się to udało. :-)

Nie  wiem,  nie  sprawdzalem  :)  Uwierzylem  na  slowo  akurat  w tym
przypadku.  Jest  strona,  na  ktorej  ludzie  wstawiaja przetestowane
prawne  formy  publikacji  tego  kodu. Podam tylko kilka przykladow, a
jest  ich  tam  kilkaset.  Np.  koles czyta kod w mp3, albo koszulka z
decssem :)

Ok, konczmy panowie ten topic, bo chyba offtopic :)

--
Piotr Kowalski - HUNTER
GG: 1448959 tlen.pl: hunt3r