Puchnięcie Xów

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 6 Gru 2002, 00:27:49 CET

On Fri, 06 Dec 2002 00:22:29 +0100
Bart Ogryczak <0neg w poczta.gazeta.pl> wrote:

> Właśnie zmieniłem "nv" na "nvidia". Nie pomogło.

Od ponad 50 godzin mam włączonego kompa z X'ami odpalonym galeonem na
którym przegladam co rusz jakieś strony, czasem otwieram ich kilk,
czasem kilkadziesiąt, czasem zamykam, ale nie galeona, ten pracuje cały
czas, mam kilkanascie terminali otwartych, włączone Gnome 2. Zajętośc
pamięci przez X raportowana przez top to ok. 150MB. Grafika to ATI R7200
na sterowniku standardowym ATI/Radeon z XFree.

				Artur