Puchnięcie Xów

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 6 Gru 2002, 00:33:33 CET

On Fri, 6 Dec 2002, Artur Flinta wrote:
> Od ponad 50 godzin mam włączonego kompa z X'ami odpalonym galeonem na
> którym przegladam co rusz jakieś strony, czasem otwieram ich kilk,
> czasem kilkadziesiąt, czasem zamykam, ale nie galeona, ten pracuje cały
> czas, mam kilkanascie terminali otwartych, włączone Gnome 2. Zajętośc
> pamięci przez X raportowana przez top to ok. 150MB. Grafika to ATI R7200
> na sterowniku standardowym ATI/Radeon z XFree.

No cóż - ja na voodoo3 mam też puchnące Xy. Jak zostawiłem komputer teraz
wyjeżdżając na kilka dni to po powrocie po kilku minutach (włączyłem 1
konsolę i kilka razy klinąłem w mozilli) miałem out of memory i ubicie
X-ów. Włączone zostało KDE z xmms-em i mozillą. To wszystko.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...