openoffice - java

Rafal Cygnarowski rbuilder w pers.pl
Pią, 6 Gru 2002, 10:44:34 CET

W liście z pią, 06-12-2002, godz. 10:01, Grzegorz Godlewski pisze:
> Witam
>
> 1. Czy ktoś wie do czego oo wykorzysuję javę? Po to żeby odpalać applety spod
> np. starbasica (czy jak to się tam...)? Chyba jest też używany w trakcie
> budowania do generowania xml'i?
>
> 2. Jaką jave polecacie do budowania tego - jakaś sensowna licencja na
> dystrybucję.
Rozwiazanie nr. 1.
sun - z tego co pamietam istnieje mozliwosc redystrybucji, jesli jest to
robione z pelnowartosciowym programem pod jave... czyli jakby na to nie
spojrzec openoffice, jedit i takie tam sa zjavione i pelnowartosciowe

Rozwiazanie nr. 2.
ibm-java - szybsza od sun-owskiej ale nie wiem czy jest juz 1.4

--
Rafal Cygnarowski <rbuilder w pers.pl>