PHP i Interbase

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 6 Gru 2002, 14:49:08 CET

Roman Kolasiewicz wrote:
> Witam,
>
> Hmm, szukam odpowiedniego modulu do obslugi Interbase'a prze PHP, ale
> cos go nie widze. Moze mi ktos pomoc ktorym modulem o ohsluze?
>
> Best regards,
>  Roman

    Pewnie nie ma tekiego modułu, bo aby go zbudować trzeba mieć
zainstalowanego IB lub Firebirda. W PLD IB nie ma, bo nikomu nie udało
się lub nie chciało go zbudować. Ja walczyłem z Firebirdem tydzień i się
poddałem.

    Polecam zainstalować IB (Firebirda) (są rpmy na stronie Firebirda) i
zbudowanie php ze spec'a z odpowiednim -with ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com