problemy: 8139too i pcmcia

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pią, 6 Gru 2002, 20:34:12 CET

Dnia pią 6. grudzień 2002 19:17, Witold Filipczyk napisał:
> [...]

Czy przypadkiem nie jest to problem z opcją do cardmgr, która jest wymagana w
2.4? Jest o tym info w /etc/sysconfig/pcmcia.
Dziś przeczyszczałem laptopa i przeszedłem przy okazji na 2.4 co zakończyło
się milczeniem sieciówki. Prawie ekran pogryzłem zanim zrobiłem to co
należało, czyli sięgnąłem do doc-ów.

ps. Sorki za re-cytowanie, ale wątek mi uciekł.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl