jeszcze raz openoffice i polskie ogonki

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 6 Gru 2002, 22:40:29 CET

Pytałem już o to kiedyś, ale nic z tego nie wynikło, więc jeszcze raz:
mam:
> rpm -qa | grep XFree86-fonts
XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-1-4.2.0-7
XFree86-fonts-base-4.2.0-7
XFree86-fonts-4.2.0-7
XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree86-fonts-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-1-4.2.0-7
XFree86-fonts-ISO8859-1-4.2.0-7

oraz OpenOffice.org 1.0.1 (-pl).

I za nic w świecie nie jestem w stanie uzyskać _dobrych_ polskich znaczków
w czcionkach nie oznaczonych jako "drukarkowe". W innych albo wogóle ich
nie ma (co jest jescze do zniesienia), albo wszystkie są ok poza "ł",
które jest albo grubsze, albo przesunięte w lewo, a w niektórych
(zwłaszcza "Luxi...") wszystkie litery są nałożone na siebie.

Jak wy to ludzie robicie że wam działa???

jeżeli to ma jakieś znaczenie, to jeszcze:
> locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE=pl_PL
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME=POSIX
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES=POSIX
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :