jeszcze raz openoffice i polskie ogonki

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 7 Gru 2002, 00:05:06 CET

Dnia Friday 06 of December 2002 22:40, Andrzej Szombierski napisał:
> Pytałem już o to kiedyś, ale nic z tego nie wynikło, więc jeszcze raz:
>
> mam:
>
> XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
> XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-1-4.2.0-7
> XFree86-fonts-base-4.2.0-7
> XFree86-fonts-4.2.0-7
> XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
> XFree86-fonts-ISO8859-2-4.2.0-7
> XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-1-4.2.0-7
> XFree86-fonts-ISO8859-1-4.2.0-7
A ja mam:
freefonts-0.10-13
ghostscript-fonts-other-6.0-2
ghostscript-fonts-std-6.0-9
t1lib-fonts-1.3.1-4
XFree86-fonts-100dpi-4.2.0-7
XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-1-4.2.0-7
XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree86-fonts-4.2.0-7
XFree86-fonts-75dpi-4.2.0-7
XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-1-4.2.0-7
XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree86-fonts-base-4.2.0-7
XFree86-fonts-ISO8859-1-4.2.0-7
XFree86-fonts-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree86-fonts-utils-4.2.0-7

> oraz OpenOffice.org 1.0.1 (-pl).
Też mam :-)

> I za nic w świecie nie jestem w stanie uzyskać _dobrych_ polskich znaczków
> w czcionkach nie oznaczonych jako "drukarkowe". W innych albo wogóle ich
> nie ma (co jest jescze do zniesienia), albo wszystkie są ok poza "ł",
> które jest albo grubsze, albo przesunięte w lewo, a w niektórych
> (zwłaszcza "Luxi...") wszystkie litery są nałożone na siebie.
W zasadzie ... piszę tylko Timesem lub Arialem lub Helveticą - innymi nie ma
sensu bo i tak przy wydruku zamieni na inne (w zarządzaniu drukarką,
właściwości drukarki jest zakładka Zamiana czcionki - zajrzyj sobie tam :-)

> Jak wy to ludzie robicie że wam działa???
No mnie działa - ale to co mi potrzeba :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista