Instalacja i hpt366

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 7 Gru 2002, 09:44:28 CET

Witam,

Czy udało się może komuś zainstalować PLD na dysku podpiętym pod kontroler
hpt366 ? Wiem z doświadczenia, że są z tym problemy - instalacja woodiego
też nie należała do najłatwiejszych. Niby czarodziej intaluje pakiety we
wskazane miejsce, co mnie dodatkowo zadziwia, gdyż wydaje mi się, że
dopiero jądra z serii 2.4 miały wsparcia dla tego kontrolera. Gdy już
zostanę poinformowany, że wsio poszło ok, że pld mam już na wskazanej
partycji (w tym wypadku /dev/hdf3), następuje reboot. Lilo skonfigurowałem
z poziomu Debiana, gdyż trzeba tam troszkę zaczarować. I niestety -
debiansię bootuje, ale pld już nie - Unable to mount root. I co z tym
fantem zrobić? Chroot na partycję PLD i przekompilować kernel (2.4)? Czy
też jest może jakiś inny sposób?

--
http://3572809626/            |
http://www.mysza.eu.org/      | Kto pije w chacie, ten ma brudne gacie