jeszcze raz openoffice i polskie ogonki

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 7 Gru 2002, 17:12:57 CET

On Sat, 7 Dec 2002, Jacek Rzęsista wrote:

> A co masz w ścieżkach od fontów w /etc/X11/XF86Config ?

# grep FontPath /etc/X11/XF86Config
        FontPath     "/usr/share/fonts/misc/"
        FontPath     "/usr/share/fonts/Speedo/"
        FontPath     "/usr/share/fonts/Type1/"
        FontPath     "/usr/share/fonts/CID/"
        FontPath     "/usr/share/fonts/75dpi/"
        FontPath     "/usr/share/fonts/100dpi/"

ale zauważyłem że ta Helvetica, czy Times z których korzysta OOo, to
bierze ze swojego katalogu (u mnie to jest w
/usr/local/OpenOffice/share/psprint/fontmetric/ ).

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :