Instalacja i hpt366

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 8 Gru 2002, 21:31:41 CET

nie 08 gru 2002 13:47:21 CET, Krzysiek Taraszka napisał(a):

> moze byc ... ale statycznie wbudowane i pogodzone z jfs (to akurat
> banal). Co do modularnosci to musial bym przysiasc nad tym.

Właśnie - próbowałem samemu patchować, ale moja wiedza na temat grzebania
w jajkach ogranicza się do nakładania patchy i ostatnio zwiększenia
MAX_LOOP w drivers/block/loop.c (potrzebowałem więcej niż 8 urządzeń).
Więc pozostaje mi poczekać aż bęzie to zrobione. Właśnie - jak to będzie
wydane? Jako supported dla Ra?

--
http://3572809626/            | All you need is linux, dadadada,
http://www.mysza.eu.org/      |      all you need is *nix, *nix,