i następne

WK sprawki w wp.pl
Pon, 9 Gru 2002, 01:48:38 CET

Artur Flinta wrote:

> Skąd masz gnome2.1? Sam kompilowałeś? Teraz jest dużo zmian, łacznie z
> katalogami, odbywają się przenosiny z /usr/X11R6 do /usr/lib, ale nie
> zawsze jest to zaznaczone w BuildRquires czy też Requires budowanych
> pakietów i ewentualne konflikty mogą z tego wynikać.
>
> 				Artur

Ściągnąłem z nest.pld, ale potem przekompilowałem również z src.rpm z
jednakowym skutkiem (mam drugi system do takich eksperymentów).
A zmiany są niektóre konfudujące. Np. gnome2 jest samodzielny i nie
potrzebuje dodatkowego managera - niektóre rzeczy nie wiem jak
skonfigurować nawet jako użytkownik (pliterki są, ale jak zmienić
font?). No i te błędy.