Instalacja i hpt366

WK sprawki w wp.pl
Pon, 9 Gru 2002, 02:08:38 CET

Adam Gołębiowski wrote:

> Tak, tylko przy wrzucaniu 2.4 coś tam sie pluje podczas startu (coś z
> sysctlami).

A właściwie to co krzyczy, bo też mam problem z hpt?
Byłem dziś u jednego, ma on strasznie poprzestawiany hard:
/dev/hdd - cdrom
na hpt /dev/hde1 - ntldr z XP
/dev/hde2 - w98
/dev/hde3 - XP
/dev/hdg - fatowe partycje
na adaptecu (scsi) - PLD

chciałem mu podłączyć faty
i przy każdej próbie montowania czegoś z hd (cdrom też) na początku
zapętlał się - kompletny stop tylko z guzika, a czekałem raz 5 minut.
To samo przy uruchomieniu shella z gruba - scanning BIOS i proszczaj.
Wszystko chodzi dopóki dyski z hpt są odłączone (kontroler nie musi)
cd można uruchomić tylko wtedy.
I o co tu chodzi?
W /proc/ide są wszystkie wpisy - pIIx (cdrom) i hpt360 (dyski).
Ale przy starcie nie krzyczał o nic.
Wiesiek