Konfiguracja 2 napędów

Quickest quickest w danger.eu.org
Pon, 9 Gru 2002, 14:21:52 CET

On Mon, 9 Dec 2002 14:12:51 +0100
Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> wrote:

> Całość do wywalenia, potencjalnie. (Nie testowałem cdrecord na IDE,
> jeszcze).
>
> --
>   _  _._. _  .|_
>  (_)|  /_(/.(.| )
> Tomek  Orzechowski
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Gdy nie mam nic w modules.conf to mam:

[root w danger root]# cdrecord -scanbus
Cdrecord 1.11a40 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2002 Jörg
Schilling
cdrecord: No such file or directory. Cannot open '/dev/pg*'. Cannot open
SCSI driver.
cdrecord: For possible targets try 'cdrecord -scanbus'. Make sure you
are root.
cdrecord: For possible transport specifiers try 'cdrecord dev=help'.
[root w danger root]#

Tu się myslisz, coś musi zostać w modules.conf, tylko kto mi powie
dokładnie "co" aby te napędy były poprawnie wykrywane ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864