Sieciówka 3c910 & then ? :>

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 9 Gru 2002, 14:43:28 CET

No, to się doigrałem :) Dostałem od szefa sieciówkę 3com która była
oznaczona 910. Wrzucam do linusia, zadowolony i ... dupa :)
3c90x, 3c59x, 3c990 nie działają :) no to patrzę lspci
i zwraca mi coś a'la 3Com Communication Unknow Device 9300
i zgłupłem :)

Zadzwoniłem czem przędzej do serwisu i powiedziałem że sieciówka nie
działa i mają mi dać 905 ;)

A tak na poważnie - miał ktoś doczynienia z taką sieciówką ? Jeżeli tak
to czemu nawet nie działa ten sterownik który jest dołączony na płytce ?
;S (wsensie źródła)

Pozdrawiam :)

--
+---------------------[ mailto: admin w wombb.edu.pl ]-+
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |