OOorg i LANG=pl_PL

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 9 Gru 2002, 15:18:32 CET

Onego dnia Monday, December 09, 2002 1:34 PM [GMT+0100=CET],
Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> wklepał(a):

> Na to wygląda. AFAIK OO nie zmienia języka interfejsu w zależności od
> locale.

hmm OO ściągnięte z ftp1.openoffice.pl
w katalogach localized jest tylko wersja pl pod Winde
skąd ściągnąć pod linuksa ???

pozdrawiam
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl