OOorg i LANG=pl_PL

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 9 Gru 2002, 15:29:10 CET

Skąd wziąłeś. Na www.openoffice.pl jest chyba spolszczona.

> i co dalej. OO jest po angielsku.
> Może wogóle brednie piszę i zainstalowałem angielską wersję... :-/?!?
Robię oo dla nest'a i wersja wielojęzyczna jest prawie zrobiona (mam nadzieje),
ale do końca tygodnia prace zawieszone, bo muszę napisać duży kawał pracy
dyplomowej.

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \