Instalacja i hpt366

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Pon, 9 Gru 2002, 16:03:28 CET

Dnia pon 9. grudzień 2002 02:08, WK napisał:
> Adam Gołębiowski wrote:
>
> chciałem mu podłączyć faty
> i przy każdej próbie montowania czegoś z hd (cdrom też) na początku
> zapętlał się - kompletny stop tylko z guzika, a czekałem raz 5 minut.
> To samo przy uruchomieniu shella z gruba - scanning BIOS i proszczaj.
> Wszystko chodzi dopóki dyski z hpt są odłączone (kontroler nie musi)
> cd można uruchomić tylko wtedy.

Mam to samo dysk który jest na hpt372 jest rozpoznawany,
montowany, można od biedy przejżeć ale o skopiowaniu
coś gdzieś można zapomnieć.
Zwisy do prawie totalnych.
Do tego każde zamykanie systemu to ból przy odmontowywaniu
dysku na hpt372.
Poza tym w procach w opisie tego kontrolera jakaś bzdura jest
wyświetlana.

--
Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl