Instalacja i hpt366

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 9 Gru 2002, 15:56:11 CET

pon 09 gru 2002 02:08:38 CET, WK napisał(a):

> A właściwie to co krzyczy, bo też mam problem z hpt?

Ano wyglądało na to, że hpt nie było ani wkompilowane jako moduł, ani też
bezpośrednio do jądra. Po przekompilowaniu jajka z pakietu kernel-source
wszystko działa płynie i bez czkawek.

> W /proc/ide są wszystkie wpisy - pIIx (cdrom) i hpt360 (dyski).
> Ale przy starcie nie krzyczał o nic.

W tej chwili: SOA #1.

adamg w ankh:~$ mount | grep hd[ef]
/dev/hdf2 on / type reiserfs (rw)
/dev/hde1 on /mnt/dyskc type vfat (rw,noexec)
/dev/hde2 on /mnt/Linux type ext3 (rw,debug)
/dev/hdf3 on /mnt/pld type reiserfs (rw)
adamg w ankh:~$

I wszystko gra. Bez zająknięć.

Ale wygląda na to, że i tak przydałoby mi się przejście na 2.4 - mam
winmodem, do którego mam binarne sterowniki współpracujące z 2.4..

--
http://3572809626/            |    if a then if a then if a then
http://www.mysza.eu.org/      |     if a then if a then if a then