Wireless PCMCIA

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 9 Gru 2002, 22:59:15 CET

On Mon, 9 Dec 2002, Michał Margula wrote:

> D-Link DWL-650+. Brak obsługi pod Linuxa jak na razie.

Khmm .. sprawdz na jakim czipie to chodzi.
Planety tez "nie mialy obslugi" a okazalo sie ze to prism2 ktore udalo mi
sie uruchomic.

Na poczatek pcmcia-cs przekompiluj wraz z utilsami. i zrob tak zeby karta
Ci sie identyfikowala (cardctl ident) jakkolwiek. Pozniej ladujesz moduly
po kolei i sprawdzasz czy dziala ;))

> To co robić? Pozwalać byle obwiesiom z podwórka podłączać się pod moje radio?

Khmm ... szczerze powiedziawszy zrezygnowalem z polaczen na kartach
sieciowych tylko wszedzie daje AP'ka i sieciowke ethernetowa. Ja to robie
na Planetach (ale WAP1950) ktore maja tryb birdge'a (PxP) w ktorym mozna
zdefiniowac z jakimi MAC'ami sie laczy dany AP bez uzycia WEP. I to
rozwiazanie sprawuje mi sie najlepiej (jak do tej pory).

pozdr.,

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl