PCMCIA i start systemu

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 10 Gru 2002, 12:37:16 CET

Michał Margula wrote:

> Tzn pcmcia-cs samo Ci podnosi sieć więc to nie powinien być problem. U mnie
> działa bez kłopotu (tylko musiałem dać ONBOOT=yes do konfiguracji interfejsu,
> przez co troche kraczy na ekran).
>
> Ogólnie ja mam inny problem - pcmcia startuje przed syslogiem i bruździ na
> ekran - co z tym? Syslog przed pcmcia chyba nie najlepszy pomysł, bo mogę np
> syslogować na zdalnego hosta.

Tylko ilu użytkowników będzi logować przez pcmcia, która z założenia
jest interfejsem hotplug i kartę można wyciągnąć w każdej chwili. Ja
jestem za tym, aby pcmcia wstawała w tym samym momencie, co apmd.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 651 45 81
mobile: +48 604 439 285
mobile: +48 604 181 907