WRR + 2.4.18

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 10 Gru 2002, 14:49:43 CET

On Tue, 10 Dec 2002, Jacek Konieczny wrote:

> On Tue, Dec 10, 2002 at 01:30:39PM +0100, Michał Margula wrote:
[..]

> Najpier się upewnij, czy to jest to samo WRR. Bo jak szukałem kiedyś
> dokumentacji do tego, to w sieci znajdowałem głównie dokumentację do
> zupełnie innego WRR (innej implementacji).

To ja prosze o link do tego WRR z ktorego jest tyle osob zadowolkonych :))

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}