Apache (2.0) i srodowisko produkcyjne

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 10 Gru 2002, 20:31:40 CET

Grzegorz Mlonek <Grzegorz.Mlonek w infor.pl> [06-12-2002 11:18]:
> kiedyś przeczytałem, że jest moduł do apacza, który robi takie żeczy
> tzn. odpala apacza "jak gdyby" w osobnych instancjach dając użytkownikowi
[...]

Zaryzykuję stwierdzenie, że taki moduł nie istnieje (w każdym razie,
sensownie działający).

Takie rzeczy rozwiązuje się uruchamiając osobne instancje Apacza na
nieuprzywilejowanych portach z kont użytkowników, a na porcie 80. małą
konfigurację z mod_rewrite, robiącą odpowiednie przekierowania.

Trochę informacji na ten temat jest w
<http://www.perl.com/pub/a/2002/05/22/mod_perl-isp.html>.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>