DVD -> DIvx ?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 10 Gru 2002, 20:14:53 CET

Dnia 10 gru o godzinie 16:41:02 +0100, Quickest napisał(a):
> [...]
(...)
> Couldn't find video filter 'xvid'
> Failed to open the encoder
> Exiting...
> [quickest w danger quickest]$
>
> Niestety żaden z podanych, za każdym razem podobne do powyższego
> komunikaty.

Skoro wszystko zawiodło, to może zajrzysz do dokumentacji?

Można tam znaleźć ciekawe rzeczy, np.:

       -ovc <codec name>
	      Encode with the given codec.  Use -ovc help to get a list
	      of available codecs.  (no default set)

              EXAMPLE:
                 -ovc copy           no encoding, just streamcopy
                 -ovc divx4          encode to DivX4/DivX5
                 -ovc rawrgb         encode to uncompressed RGB24
                 -ovc lavc           encode with a libavcodec codecs

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --