DVD -> DIvx ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Wto, 10 Gru 2002, 22:33:26 CET

On Tue, 10 Dec 2002 20:20:18 +0100
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

> No, filmy na dvd są zazwyczaj zakodowane css-em. :) Trzeba vob-y
> przepuścić przez decss-a.
>
> wolf
> --
>   Bartek   .  - Jest to dosyć sympatyczne zadanie, jeżeli ktoś
>   pretenduje do Taudul   :    miana niesympatycznego nauczyciela.
> (temp. sig):....................................... magiczne teksty
> nauczycieli:
>     w o l f <at> p l d . o r g . p l             .:.
>     http://4f.lo14.szczecin.pl

> http://lists.pld.org.pl/

Znalazłem dekoder "drip". Próbowałem go zbudować z CVS'a (drip.spec)
jednak wywala errory, nie buduje rpm'a i ściąga starszą wersję programu.
Jeżeli to możliwe, mógłby to naprawić któryś z Developerów PLD, byłbym
bardzo wdzięczny, ja niestety nie ma takowej wiedzy abym mógł to zrobić.

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864