i następne

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 11 Gru 2002, 00:47:27 CET

On Wed, 11 Dec 2002 00:38:43 +0100
WK <sprawki w wp.pl> wrote:

> > Znaczy jakiego managera?
> sawfisha, icm itp.

Jak to nie? Albo sawfish albo metacity albo co innego zgodnego, obecnie
w wersji 2.1.x domyslne jest metacity, bo rozwój sawfisha nieco
podupadł. Ale mam nadzieję, że jednak coś tam się bedzie kręciło.

> Przy usrtawianiu motywu - crash - gconf
> gnome-cd - crash - nie może wczytać ikon (cd.png np.)

SOA#1, jakie masz wersje? Skąd sa brane? Teraz są spore zmiany w
pakietach Gnome 2.1.x i otoczeniu, przenosiny do /usr, może masz
niezgodne pakiety, może brakuje jakichś requires, chętnie
pouzupełniam, ale muszę wiedzieć coś więcej.

> Przepraszam, że to nie są rzeczowe informacje, ale znowu siedziałem w
> robocie do nocy, a eksperymenty robię na innym systemie.

Spoko, obecnie, mielona jest wersja 2.1.4 a za tydzień bedzie pewnie
2.1.5, to się zmienia jak w kalejdoskopie, ale tylko po to by w lutym
była dopieszczona wersja 2.2 :-)

					Artur