PCMCIA i start systemu

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 11 Gru 2002, 08:57:15 CET

[Tuesday, 10 December 2002], Michał Margula napisał(a):

> A jak ktoś ma serwer radiowy? ;]. Swoją droga jak się zachowa syslog, jeśli
> będzie miał logowanie na zdalnego hosta - i interfejs sieciowy będzie leżał?
Zazwyczaj przestaje logowac. Jak link wroci - niestety nie probuje
slac dalej. Chociaz czasami "odzyskiwal" chec logowania.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.