i następne

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Śro, 11 Gru 2002, 09:17:24 CET

Dnia Wed, Dec 11, 2002 at 01:20:17AM +0100, Artur Flinta  co następuje:

> No w sumie to nie dziwota, Enlightenement sie ciut zestarzał i nie
> nadążał za rozwojem Gnome i zmianami w API, dlatego zastapił go sawfish,
> jak widać, sawfisch zaczął kuleć, to zmieniono go na metacity :-) Które
> mimo, ze uproszczone do granic absurdu to jednak całkiem zjadliwe :-)
> szczególnie jak ma się gconf-editor pod ręką :)>

Dla kogo zjadliwe dla tego zjadliwe. Gdzie sawfish kuleje? Bo ja nie
widzę. Metacity jest _za bardzo_ uproszczony.

.Xclienets

#!/bin/sh
bsetroot -gradient "flat gradient vertical" -from black -to gray
esd &
hpanel &
exec sawfish

Sawfish rządzi!