Compaq dl360 g2

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 13 Gru 2002, 16:36:43 CET

On Fri, Dec 13, 2002 at 04:19:19PM +0000, Tomasz Gibzinski wrote:
> Czesc nareszcie dostelem nowe serverki ale juz przy probie instalacjie
> wyszly pierwsze problemy a mainowicie instalator nie widzi dyskow scsi
> podlaczonych do kontrolera macierzowego zintegrowany kontroler Smart Array
> Macie pomysl jak zainstalowac pld?
/ciach/

;-)
compaqu smart array ? jak narazie to musiałem do takiego kontorleera
postawic win NT, wyklickac partycje i jaki to ma byc raid, poczekac az
sie zatenteguje, dopiero potem linux widział ze ma /dev/ida/c0d0
ktore to to zostało podzielone na c0d0p{1,2,3}

awiec  ?
ja nie widze dokladnie co za server, producent dokladne informacje
bo moze to jest magiczna krzyzówka hp/compaq (sugeruje to nazwa
kontrolera)

a jeszcze jedno do compaków dawali kiedys plytki startowe
jak masz taka to uruchom i zobacz moze masz na tym soft dzieki
ktoremu zobisz z dyskami w kontrolerze to co chcesz.

pozdr
ps: moduł to cpqarray (chyba, moze byc literówka)
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"